Klachten en suggesties

Je bestelling bij Best Gellak wordt met zorg door ons behandeld. Natuurlijk kan hierbij altijd iets mis gaan of iets gebeuren waarover je niet tevreden bent. Wij willen dat dan ook graag weten om samen tot een oplossing te komen en daarmee onze diensten nog verder te kunnen verbeteren.

Heb je klachten of suggesties neem dan contact op door een bericht te sturen via het contactformulier. Wij horen graag wat we kunnen verbeteren om onze diensten en producten nog beter voor je te kunnen maken!

En mochten we er echt niet samen uitkomen , dan is het altijd mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.